logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
نقد و بررسی سریال ونزدی ادامز 2022

جدید ترین سریال نتفلیکس به نام ونزدی ادامز که به تازگی منتشر شده و طرفدار های زیادی پیدا کرده و شاید الان شما هم یکی از این طرفدار ها باشید که این مطلب رامیخوانید.
نقد و بررسی سریال ونزدی ادامز 2022


آلفرد گاف و مایلز میلار سازندگان این مجموعه هستند و جنا اورتگا نقش اصلی را ایفا می‌کند. کاترین زیتا جونز، لوئیس گازمن، آیزاک اوردونز، گوئندولین کریستی، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، فرد ارمیسن و کریستینا ریچی در نقش‌های مکمل حضور دارند. تیم برتون که یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه است، چهار قسمت اول را کارگردانی کرده‌است. این مجموعه به ونزدی آدامز می‌پردازد که مشغول حل معمایی هیولایی در مدرسه‌اش است.
خانواده آدامز در طول‌ سال‌های پیش به عنوان یک داستان محبوب از کمیک گرفته تا تلویزیون و فیلم وجود داشته است. بنابراین، پیش از این اثر نیز ما بارها با شخصیت ونزدی آدامز روبرو شده‌ایم. می‌دانم که بسیاری از مردم (از جمله خودم) به نسخه کریستینا ریچی از دل فیلم‌های دهه 90 میلادی بسیار وابسته هستند. اما خوشحالم که می‌گویم جنا اورتگا، ستاره سریال جدید نتفلیکس، یک ونزدی فوق‌العاده را رقم زده است! من به عنوان مخاطب همیشه شخصیت «ونزدی آدامز» را دوست داشتم، اما می‌ترسیدم سریالی که صرفاً بر شخصیت او تمرکز می‌کند باعث شود این کاراکتر کمی احساس تنهایی و تک نوت بودن کند. با این حال، ترکیب فیلمنامه این سریال و بازی اورتگا کاملاً خلاف آن را ثابت کرد.
سرویس استریم نتفلیکس ساخت این سریال با ۸ قسمت را در دستور کار قرار داد و به مرور زمان بازیگران اضافه و روند فیلم‌برداری آغاز شد. جالب است بدانید که کریستینا ریچی، کسی که در کودکی نقش ونزدی را ایفا کرده بود، در سریال جدید هم نقشی را ایفا می‌کند. همان‌طور که بالاتر هم گفته شد، سریال ونزدی همین حالا هم رتبه ۱ را در بین ۱۰ مجموعه برتر نتفلیکس دارد و توانسته رکورد بزرگی را به نام خود ثبت کند؛ حتی توانسته خود را به پای سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) هم برساند و آن را کنار بزند. اما بااین‌حال، با وجود چنین محبوبیت و موفقیتی، ظاهرا نتفلیکس قصد ندارد آن را برای فصل دوم تمدید کند.
نقد و بررسی سریال ونزدی ادامز 2022
اگر با آثار ساخته شده بر اساس خانواده آدامز آشنایی داشته باشید، باید بدانید کمدی سیاه یا کمدی تلخ یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ونزدی به شمار می‌رود. به این موارد باید ماهیت گوتیک و گرایش‌های سادیستی کاراکتر مزبور را هم اضافه کرد. پایبندی به این ویژگی‌های ونزدی در سریال Wednesday به طور قطع یکی از دلایل موفقیت آن و دریافت بازخوردهای مثبت از سوی مخاطبان بوده است؛ ویژگی‌هایی که در صورت کوتاه آمدن سازندگان، می‌توانست اثر را به یک شکست تبدیل کند.

آیا فصل دوم سریال ونزدی ساخته میشود؟
فصل اول این سریال که شامل 8 قسمت هست هم اکنون عرضه شد از از سایت ما قابل دانلود است و شایعاتی حول محور ساخت فصل دوم این سریال به شدت محبوب به گوش میرسد و تاکنون هیچ خبر رسمی برای ساخت فصل جدید این سریال به گوش نرسیده ولی تلکیف ساخت ان تا ماه اینده مشخص میشود

میلار حین مصاحبه با رسانه TVLine در مورد داستان فصل دوم Wednesday صحبت کرد. این شورانر با اشاره به پرداختن بیشتر خط داستانی این فصل به اعضای خانواده آدامز، از آن جایی که مورتیشیا و گومز آدامز تنها در دو قسمت ظاهر شدند، اعلام کرد که در این فصل ونزدی باید یاد بگیرد تا چگونه روابط دوستانه خود را هدایت کند. نظرات میلار را درباره فصل دوم Wednesday می‌توانید در زیر بررسی کنید:

سریال واقع در مورد دختری است که دنیا را سیاه و سفید می‌بیند و یاد می‌گیرد که سایه‌های خاکستری هم وجود دارند. من فکر می کنم مانند هر رابطه یا هر دوستی‌ای، ممکن است توسط عوامل دیگری پیچیده شوند. این هرگز نمی‌تواند آرام باشد و این واقعا اوست که در حال یادگیری برای عبور از فراز و نشیب‌های دوستی است.

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی