logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
سریال جناب عالی

سریال جناب عالی (1401)

قسمت سیزدهم اضافه شد.
مدت زمان: 60 دقیقه کشور:

سریال جناب عالی داستان در مورد امیرعلی با مدرک دکترا، در جستجوی شغلی آبرومند است که سرنوشت او را در معرض انتخابی سخت قرار می‌دهد…!

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:

درباره سریال

سریال ایرانی “جناب عالی”، تولید سال ۱۴۰۰ در کشور ایران، به کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رویا خسرونجدی و عادل تبریزی، که به صورت مشترک فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی و کمدی را نگارش کرده‌اند. این سریال که از سری تولیدات مصطفی رضوانی نیز می‌باشد، در ابتدا قرار بود از صدا و سیمای ایران نیز پخش شود، اما با فاصله چند روز مانده به عید ۱۴۰۱، اعلام شد که این سریال از تلویزیون منتشر نخواهد شد. “جناب عالی” که با سرمایه‌گذاری تلویزیون ایران به تولید رسیده است، قرار بود به عنوان یکی از سریال‌های ویژه نوروزی نیز پخش شود، اما بعداً با توجه به عدم تمایل به پخش، این مجموعه به صورت آنلاین منتشر شد.

سریال “جناب عالی” در تاریخ ۱۴ فروردین الی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت آنلاین در قالب ۱۳ قسمت منتشر شد. در این سریال هنرپیشگانی چون امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، نصرالله رادش، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، بلور کساییان، ایمان اسماعیل پور نقش‌های مختلفی را ایفا کرده‌اند.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی