logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
سریال سایه باز (رایگان)

سریال سایه باز (رایگان) (1401)

قسمت هشتم اضافه شد.
مدت زمان: 70 دقیقه کشور:

داستان سریال سایه باز در مورد زندگی یک تاجر موفق و برج ساز به نام برزو شمس می باشد که در زمان شب تولد و نام گذاری تنها نواه اش با یک دوست قدیمی و صمیمی برخورد می کند و این برخورد باعث میشود تا زندگی گذشته و اتفاقات آن برای بروز شمس مجددا رو شده و زندگی این تاجر موفق را با چالش های جدیدی روبرو کند...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:

درباره سریال

سریال ایرانی “سایه‌باز”، تولید سال ۱۴۰۱ در کشور ایران، به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی داستان و فیلمنامه‌ی علی یاور است. این سریال نه‌تنها اولین تجربه‌ی کارگردانی علی یاور در شبکه نمایش خانگی است، بلکه قبل از این، فعالیت‌های اصلی خود را در زمینه‌ی کارگردانی فیلم داشته است. او تاکنون فیلم‌های موفقی چون “سم‌پاشی” و “سینما خر (مشمشه)” را تولید کرده و با شرکت در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی، به جوایز و افتخارات بسیاری دست یافته است. با این حال، علی یاور تصمیم گرفته که پس از ساخت دو فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه، برای اولین بار، تجربه‌ی کارگردانی در زمینه‌ی ساخت سریال را در شبکه نمایش خانگی تجربه کند.

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران این مجموعه از اواسط سال ۱۴۰۰ آغاز شد و پس از تایید حضور بازیگران مختلف سینما و تلویزیون در سریال “سایه‌باز”، فیلمبرداری آن در ایران آغاز شد. در ابتدای فیلمبرداری و حتی قبل از دریافت مجوز، علی یاور این مجموعه را با نام “بازی انتخاب” معرفی کرده بود که پس از اتمام فیلمبرداری و مراحل نهایی، نام آن به “سایه‌باز” تغییر یافت. سریال “سایه‌باز” علاوه بر فیلمبرداری در ایران، عمده‌ی فیلمبرداری خود را در شهرهای مختلف ایران و ترکیه نیز داشته است.

مراحل ضبط و تصویربرداری ابتدایی این سریال در ایران آغاز شد و پس از ضبط چندین قسمت، ادامه‌ی فیلمبرداری در شهرهای مختلف ترکیه صورت گرفت. این سریال، به طور متفاوت از تصور عموم، قرار است علاوه بر پخش در تلویزیون، در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر شود.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی