logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
رئالیتی شو ضد (رایگان)

رئالیتی شو ضد (رایگان) (1401)

قسمت چهاردهم اضافه شد.
مدت زمان: 90 دقیقه کشور:

برنامه رئالیتی شو ضد جدیدترین ساخته سعید ابوطالب در شبکه نمایش خانگی می باشد که قرار است در تابستان 1402 نیز منتشر گردد که مجید واشقانی سمت مجری آن را نیز بر عهده دارد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

درباره سریال

سریال “ضد”، محصول سال 1401 کشور ایران است که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب ارائه شده است. این سریال نهمین تجربه‌ی کارگردانی ابوطالب در شبکه نمایش خانگی است. وی، از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه کارگردانی در این شبکه آغاز کرد و به عنوان یکی از اولین کارگردانان حاضر در این شبکه شناخته می‌شود. پس از گذشت بیش از 12 سال از ساخت اولین مسابقه خود در این رسانه، او قصد دارد با یک مسابقه دیگر وارد شبکه نمایش خانگی شود که مانند سایر ساخته‌هایش در ژانر رئالیتی شو قرار دارد و با نام “ضد” شناخته می‌شود.

ابوطالب تا کنون بیش از هشت مسابقه را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است، که همگی از سبک رئالیتی شو و مسابقه بوده‌اند. “ضد” نیز قرار است در همین راستا باشد و یک رئالیتی شو دیگر با حضور بازیگران و هنرمندان سینمای ایران را به نمایش بگذارد.

ابوطالب با ساخت سریال “ضد” نشان می‌دهد که او یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان موفق در عرصه صنعت شبکه نمایش خانگی است. برنامه‌های او امروزه به واسطه مخاطب بسیار، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های حال حاضر شبکه نمایش خانگی شده و مورد انتظار تماشاگران ایرانی قرار گرفته است. “ضد” که اثری از سعید ابوطالب است، پس از برنامه رئالیتی شو “پدر خوانده” در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی