logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
نقد فیلم سفر جادویی Spirited 2022

نسخه‌ای موزیکال از داستان «چارلز دیکنز» در مورد یک انسان خسیس که به سفری جادویی می‌رود؛ اگرچه این فیلم کمی بیش از حد مملو از مضامین و ایده‌های مختلف است، اما یک موزیکال دلگرم‌کننده کریسمسی در مورد عشق و رستگاری است. بنابراین، اگر این جنس فیلم را دوست ندارید، ممکن است شما هم یک اسکروج باشید.

نقد فیلم سفر جادویی Spirited 2022

به احتمال زیاد شما داستان سرود کریسمس را می‌دانید. صادقانه بگویم، این داستان کلاسیک چارلز دیکنز که پیرامون ارواح کریسمس در گذشته، حال و آینده و همچنین یک اسکروج خسیس است، در فیلم‌ها و نمایش‌های زیادی اقتباس شده است. اما اکنون هالیوود برداشت جدیدی از داستان دارد که از دیدگاه خود ارواح بیان شده است. اما به طور کلی تیزر‌های تبلیغاتی این فیلم، Spirited را یک کمدی موزیکال مربوط به تعطیلات کریسمس توصیف می‌کردند. ولی راستش، فرض من پیش از دیدن این فیلم آن بود که این اثر یک کمدی پوچ با بازی رایان رینولدز/ویل فرل با دو یا سه آهنگ شاد باشد. اما در واقعیت این آن فیلم نیست.

در واقعیت فیلم Spirited یک اثر موزیکال تمام و کمال است. این یعنی از ابتدا تا انتها آواز (و رقصیدن) وجود دارد. من فقط می‌خواهم مخاطبان این موضوع را بدانند که این اثر بیشتر موزیکال است تا یک کمدی خانوادگی تمام عیار. شخصاً، فکر می‌کنم اگر فیلم موزیکال نبود، خیلی بهتر کار می‌کرد، زیرا زمان صرفه‌جویی شده با کم شدن موسیقی درون آن می‌توانست روی توسعه شخصیت و روایت سرمایه‌گذاری کند، تا مخاطب شاهد یک داستان منسجم‌تر باشد. اما با این وجود هم این اثر به اندازه کافی فیلم لذت‌بخشی است، و همچنان می‌تواند «آن احساس صبح خوش کریسمس» را به مخاطب هدفش بدهد و شما را در روحیه خوبی قرار دهد.

منبع: ویجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی