logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
فیلم دایره زنگی

فیلم دایره زنگی (1384)

مدت زمان: 110 دقیقه کشور:

محمد به آپارتمانی در بالای شهر تهران فرستاده می شود تا دیش های ماهواره خود را نصب کند، در حالی که داشتن تلویزیون ماهواره ای در ایران غیرقانونی است. او با دختری به نام شیرین که به نظر می رسد دوست دختر اوست و نیاز به...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

درباره فیلم

فیلم ایرانی “دایره زنگی” محصول سال ۱۳۸۶ کشور ایران است که به کارگردانی پریسا بخت‌آور و نویسندگی داستان و فیلمنامه اصغر فرهادی ساخته شده است. این فیلم سینمایی، با تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۸۶ در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد. پریسا بخت‌آور که این اثر را به عنوان اولین تجربه‌ی کارگردانی خود رونمایی کرد، توانست با این فیلم اتفاقات مهمی را در جذب مخاطب و شرکت در جشنواره‌های مختلف به دست آورد.

“دایره زنگی” پس از پنج ماه اکران در سینماهای سراسر کشور، موفق به فروش بیش از ۱.۴ میلیارد تومانی در سطح کشور شد و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۸۷ نیز شناخته شد. در این فیلم سینمایی، بازیگران برجسته‌ای همچون امین حیایی، مهران مدیری، باران کوثری، محمدرضا شریفی‌نیا، بهاره رهنما، گوهر خیراندیش، صابر ابر، حامد بهداد، نیما شاهرخ‌شاهی و نیلوفر خوش‌خلق به ایفای نقش پرداختند.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • زبان: فارسی
  • نویسنده: Asghar Farhadi

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی