logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
فیلم وثیقه Collateral 2004

فیلم وثیقه Collateral 2004 (2004)

مدت زمان: 120 دقیقه کشور:

در مورد یک قاتل حرفه‌ای به نام وینست (با بازی تام کروز) است که برای کشتن عده‌ای که قصد شهادت علیه یک تبهکار در دادگاه را دارند، استخدام می‌شود. او که قصد دارد کارش را در یک شب، بدون ایجاد اثری از خود به پایان برساند، یک راننده تاکسی به نام مکس (با بازی جیمی فاکس) را با دستمزد بالا در اختیار می‌گیرد. اما زمانی که مکس متوجه می‌شود مسافرش، یک قاتل است همه چیز تغییر کرده و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
7.5 /10
71
86%
کارگردان:

درباره فیلم

فیلم وثیقه محصول سال 2004 کشور آمریکا به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مایکل مان، این فیلم در تاریخ 6 آگوست 2004 توسط کمپانی پارامونت پیکچرز با بودجه 65 میلیون دلاری نیز به نمایش عموم درآمد و توانست در اکران داخلی و خارجی خود در آمریکا و دیگر کشور ها به فروش اقبل توجه 240 میلیون دلاری نیز دست یابد. این فیلم برای 7 هفته متوالی در سال 2004 صدرنشین جدول فروش باکس آفیس آمریکا و دیگر کشور ها بود.این فیلم پس از اکران همانطور که مورد استقبال تماشاگران نیز قرار گرفت توانست نظر منتقدین را به خود جلب نماید و بازی تام کروز و جیمی فاکس در این فیلم مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

فیلم وثیقه ساخته مایکل ما در بیش از 15 جشنوراه مختلف حضور یافت و توانست جوایز متعددی را به دست آورد که از مهمترین آنها میشود به نامزدی در اسکار سال 2005 به عنوان بهترین فیلم و بترین بازیگر مرد نیز اشاره کرد. اما تنها موفقیت این فیلم در گیشه و جشنواره های مختلف نبود چرا که پس از اتمام سال 2004 هیئت ملی بازبینی فیلم آمریکا این فیلم را به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2004 نیز انتخاب نمود. جیمی فاکس با بازی در فیلم Collateral 2004 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت نماید.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: نامزد 2 جایزه اسکار. 22 برنده و 73 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، کره ای
  • نویسنده: Stuart Beattie

ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی