logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
فیلم حیوان Animal

فیلم حیوان Animal (2023)

مدت زمان: 204 دقیقه کشور:

پدری که اغلب به دلیل کار دور است، نمی تواند شدت عشق و تحسین شدید پسرش را درک کند و این باعث ایجاد تضاد بین هر دو می شود.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

درباره فیلم

فیلم سینمایی “حیوان”، محصول سال 2023 از کشور هندوستان، به کارگردانی ساندیپ ردی وانگا می‌باشد. این فیلم از سری تولیدات سه استودیو فیلمسازی به نام‌های Bhadrakali Pictures، Cars on Film، Cine1 Studios و T-Series Films است. این فیلم در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ با بودجه بیش از ₹۱۰۰ کرور منتشر شد. در ابتدا، مخاطبان به آن استقبال نکردند، اما با انتشار موزیک ویدئویی با نام “جمال جمالو” که یک آهنگ ایرانی قدیمی است، این فیلم شکست خورده توجه بیشتری به خود جلب کرد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های هندوستان تبدیل شد. حالا پس از گذشت چهار هفته از اکران، “حیوان ۲۰۲۳” توانسته فروش ۹۰۰₹ کروری را به دست آورد که به عنوان یک استقبال گسترده شناخته می‌شود. همچنین بیشتر تماشاگران به دنبال تماشای موزیک ویدئو به سینما رفته و نظرات منفیی درباره فیلم ابراز کرده‌اند، اما نکته مثبت آن مربوط به موزیک می‌باشد که این روزها در ترند اینستاگرام و تیک تاک هندوستان قرار دارد.

در این فیلم سینمایی، هنرپیشگانی همچون رانبیر کاپور، تریپتی دیمری، آنیل کاپور، راشمیکا ماندانا، بابی دئول، فهیم فضلی، شاکتی کاپور، آتل شارما، و پارت سیدپورا به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: 14 نامزدی
  • زبان: هندی
  • نویسنده: Suresh Bandaru, Saurabh Gupta, Pranay Reddy Vanga

ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی