logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
فیلم بازی قربانی The Sacrifice Game

فیلم بازی قربانی The Sacrifice Game (2023)

مدت زمان: 99 دقیقه کشور:

به اندازه کافی بد است که دانش آموزان مدرسه شبانه روزی سامانتا و کلارا نمی توانند برای تعطیلات به خانه بروند، اما وقتی یک باند قاتل به درب خانه آنها می رسد - درست در زمان کریسمس - همه چیز تغییر می کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

درباره فیلم

فیلم سینمایی “بازی قربانی”، محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا، به کارگردانی جن وکسلر و نویسندگی داستان و فیلمنامه شان ردلیتز و جن وکسلر، از سری تولیدات مشترک سه استدیو فیلمسازی به نام‌های Amg Music Film Television، Convoke Media، و Real by Fake می‌باشد. این فیلم سینمایی در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۳ از طریق سرویس ویدئویی Shudder متعلق به شبکه AMC منتشر گردید. در این فیلم، هنرپیشگانی چون مینا مسعود، اولیویا اسکات ولچ، کلوئه لوین، گاس کنورثی، و مدیسون بینز به هنرنمایی نیز پرداخته‌اند.

داستان این فیلم سینمایی و ترسناک دربارهٔ سامانتا و کلارا است که با نزدیک شدن به زمان کریسمس مجبور می‌شوند در مدرسه شبانه‌روزی خود بمانند و کریسمس را با هم جشن بگیرند. در ابتدا، آنها علاقه‌ای به ماندن در مدرسه ندارند، اما وقتی که یک گروه قاتل و جنایتکار به مدرسه نفوذ می‌کنند و تصمیم می‌گیرند شیطان را احضار کنند، همه چیز تغییر می‌کند و وحشت در شب کریسمس همه را فرا می‌گیرد.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: 3 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Sean Redlitz, Jenn Wexler

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی