logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
سریال محرک Moving

سریال محرک Moving (2023–)

قسمت بیستم منتشر شد.
مدت زمان: 40 دقیقه کشور:

زندگی آرام سه دانش آموز دبیرستانی با توانایی های ژنتیکی مافوق بشری زیر و رو می شود زمانی که یک سازمان مرموز شروع به شکار یک به یک آنها می کند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)

درباره سریال

سریال متحرک “Moving” یک سریال اکشن، ماجراجویی، و فانتزی است که به کارگردانی پارک این جه و جسیکا بلو ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی است و شامل 20 قسمت به مدت 45 دقیقه می‌باشد. داستان این سریال در مورد سه نوجوان به نام‌های هان جونگ-وو (با بازی کیم سئونگ گیون)، لی می-کی (با بازی هان هیو جو)، و پارک هان-سول (با بازی زو این سونگ) است که قدرت‌های ماورایی دارند. جونگ-وو می‌تواند اشیا را با ذهن خود حرکت دهد، می-کی می‌تواند با حیوانات صحبت کند، و هان-سول می‌تواند از انرژی کیهانی استفاده کند.

در ابتدا این سه نوجوان از وجود قدرت‌های خود اطلاع ندارند، اما با گذشت زمان، آن‌ها متوجه می‌شوند که واقعیت این قدرت‌ها است. آن‌ها همچنین متوجه می‌شوند که این قدرت‌ها بسیار خطرناک هستند و می‌توانند برای اهداف بد استفاده شوند. سریال متحرک یک سریال سرگرم‌کننده و جذاب است که به بررسی موضوعاتی مانند قدرت، مسئولیت، و هویت می‌پردازد. با بازی‌های فوق‌العاده بازیگران، کارگردانی بی‌نقص و جذاب، و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده، این سریال توانسته است نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: کره ای

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی