logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
سریال استخدام The Recruit

سریال استخدام The Recruit (2022–)

قسمت هشتم اضافه شد.
مدت زمان: 60 دقیقه کشور:

وکیلی در سیا را دنبال می‌کند که درگیر سیاست‌های خطرناک قدرت بین‌المللی می‌شود، زمانی که یک دارایی سابق تهدید می‌کند ماهیت رابطه طولانی‌مدت او با آژانس را افشا کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)

درباره سریال

سریال “عضو جدید سی آی ای” (The Recruit)، محصول سال 2022 کشور آمریکا، به نویسندگی و تهیه‌کنندگی الکسی هاولی است. اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ 16 دسامبر 2022 از پلتفرم نتفلیکس منتشر شد که شامل 8 قسمت می‌باشد. این سریال پس از انتشار با استقبال خوب تماشاگران و منتقدین همراه شد و در سایت IMDB امتیاز 7.2 از 5 هزار رای ثبت شده را در روزهای ابتدایی پخش خود کسب کرد. همچنین، منتقدین نیز به این سریال از 100 امتیاز 60 را اختصاص دادند که نشان از موفقیت فصل اول سریال “The Recruit” به نویسندگی الکسی هاولی می‌باشد.

تریلر این مجموعه توسط نتفلیکس در اوایل سپتامبر 2022 منتشر شد. ابتدا قرار بود که این سریال در اوایل دسامبر 2022 منتشر شود، اما با تاخیری اندک در 16 دسامبر توسط نتفلیکس منتشر شد. تمامی مراحل ضبط و تصویربرداری این سریال در ایالت کالیفرنیا انجام گرفته است. در این سریال، بازیگرانی همچون نوحا سنتینو، کاترین کینگ سو، الکساندرا پتراچوک، ویکتور آندرس تورجون-ترلس، و آماندا آی پی نقش آفرینی کرده‌اند.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Alexi Hawley

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی