logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 Kung Fu Panda

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 Kung Fu Panda (2024)

توجه کنید که فیلم کیفیت پرده ای HD Cam است
مدت زمان: 94 دقیقه کشور: ،

پس از اینکه پو انتخاب شد تا رهبر معنوی دره صلح شود، او باید یک جنگجوی اژدها را بیابد و آموزش دهد، در حالی که یک جادوگر شرور قصد دارد همه شرورهای اصلی را که پو آنها را مغلوب کرده است، دوباره احضار کند و دوباره به روح تبدیل شود...

رضایت کاربران
100% (3 رای)
کارگردان: -

درباره فیلم

فیلم انیمیشن کمدی و ماجراجویی “پاندای کونگ‌فوکار ۴”، تولید شده توسط استودیوی دریم‌ورکس انیمیشن، یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های این مجموعه است. این فیلم که به عنوان چهارمین قسمت از سری “پاندای کونگ‌فوکار” شناخته می‌شود، به عنوان ادامه‌ای بر فیلم پیشین خود، یعنی “پاندای کونگ‌فوکار ۳” که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، ارائه شده است.

کارگردانی این انیمیشن به عهدهٔ مایک میچل بوده و صداپیشگی شخصیت‌های آن نیز به واقعیت‌های متعددی دست یافته است. جک بلک، داستین هافمن، جیمز هانگ، برایان کرانستون و ایان مک‌شین از بازیگرانی هستند که نقش‌هایشان را از فیلم‌های قبلی ادامه داده‌اند. به همراه آن‌ها، آکوافینا، ویولا دیویس و جاناتان کی کوان نیز به عنوان صداپیشگان شخصیت‌های جدید در این انیمیشن حضور دارند.

با پرداختن به موضوعات مهمی از جمله دوستی، ماجراجویی و رشد شخصیتی، “پاندای کونگ‌فوکار ۴” قطعاً یک انتخاب مناسب برای تماشاگرانی است که به دنبال سرگرمی و پیام‌های سازنده در کنار هم هستند.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • زبان: ماندارین، چینی، انگلیسی
  • نویسنده: Jonathan Aibel, Glenn Berger

2 دیدگاه

  1. amirhossin میگه
    0
    0

    Good

  2. amirhossin میگه
    0
    0

    Qhsxh

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی