logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
فیلم چارلی چابک Fast Charlie

فیلم چارلی چابک Fast Charlie (2023)

مدت زمان: 90 دقیقه کشور:

چارلی سوئیفت یک تعمیرکار با مشکلی است: اراذلی که او او را کتک زده است سرش را از دست داده است و چارلی تنها در صورتی پرداخت خواهد شد که جسد شناسایی شود. مارسی کرامر، همسر سابق قربانی و زنی با تمام مهارت های مورد نیاز چارلی وارد شوید.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

درباره فیلم

فیلم سینمایی “چارلی چابک”، محصول سال 2023 کشور آمریکا و به کارگردانی فیلیپ نویس و نویسندگی داستان و فیلمنامه ریچارد ونک است. این فیلم سینمایی شصتمین تجربه کارگردانی فیلیپ نویس در زمینه تولید و کارگردانی یک اثر هنری است. او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 1977 آغاز کرده است، در سال 2023 جدیدترین ساخته خود را با عنوان “Fast Charlie” منتشر کرده است که یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز نیز به شمار می‌رود. این فیلم سینمایی با سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیون دلاری توسط سه استدیو فیلمسازی به نام‌های Ashland Hill Media Finance، BCD Travel، و Boomtown Media Partners به تولید رسیده است. در این فیلم بازیگرانی چون پیرس برازنان، جیمز کان، مورنا باکارین، بنگا آکینابه، کریستوفر متیو کوک، دیوید چتام، توبی هاس، و فردریک لهنه به هنرنمایی پرداخته‌اند.

داستان این فیلم سینمایی در مورد یک قاتل حرفه‌ای و کاربلد است که به مدت بیش از بیست سال برای گروهی از اوباش که رئیس آن نیز استن می‌باشد، قتل‌های متعددی را انجام داده است. حال رقیب گروه اوباش تصمیم به حذف استن و کل اعضای تیم آن می‌گیرد و اینبار بر خلاف همیشه چارلی باید انتقام دوست و رئیس خود استن را از آنها بگیرد و…

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • زبان: انگلیسی، لاتین
  • نویسنده: Richard Wenk, Victor Gischler

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی