logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران In the Land of Saints and Sinners

فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران In the Land of Saints and Sinners (2023)

مدت زمان: 106 دقیقه کشور:

در یک روستای دورافتاده ایرلندی، یک پدر آسیب دیده پس از یک عمر گناه مجبور به مبارزه برای رستگاری می شود، اما او حاضر است چه بهایی بپردازد؟ در سرزمین مقدسین و گناهکاران، برخی از گناهان را نمی توان دفن کرد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

درباره فیلم

فیلم سینمایی “در سرزمین مقدسین و گناهکاران”، محصول سال 2023 کشور ایرلند و به کارگردانی رابرت لورنتس و نویسندگی داستان و فیلمنامه مارک مایکل مک نالی و تری لون، با همکاری در نگارش فیلمنامه توسط رابرت لورنتس، سومین تجربه کارگردانی و دومین همکاری او با لیام نیلسون در یک اثر سینمایی است. این کارگردان، که از سال 2012 در حوزه کارگردانی فعالیت خود را آغاز کرده است، تا کنون بیش از 3 فیلم بلند سینمایی را تولید کرده و در سال 2023 جدیدترین فیلم اکشن خود را با عنوان “در سرزمین مقدسین و گناهکاران” منتشر کرده است. این فیلم در تاریخ 6 سپتامبر 2023 از طریق سرویس ویدئویی نتفلیکس منتشر شده و سه استدیو فیلمسازی به نام‌های Facing East Entertainment، Jumpy Cow Pictures و London Town Films در تولید آن سهیم بوده‌اند.

داستان فیلم درباره زندگی یک قاتل و آدمکش حرفه‌ای به نام فینبار مورفی است که در سال 1974 به دهکده‌ای دورافتاده در ایرلند سفر می‌کند. او تمام تلاش خود را می‌کند تا گذشته و زندگی سیاه و ناامید کننده‌اش را فراموش کند، اما به طور ناخواسته درگیر بازی مرگبار سه تروریست می‌شود و دوباره به سرنوشتی نامعلوم و خطرناک کشیده می‌شود.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mark Michael McNally, Terry Loane

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی