logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
انیمه پسر و مرغ ماهی خوار The Boy and the Heron

انیمه پسر و مرغ ماهی خوار The Boy and the Heron (2023)

مدت زمان: 124 دقیقه کشور:

پسر جوانی به نام ماهیتو که در آرزوی مادرش است، وارد دنیایی می شود که مردگان و زنده ها مشترک هستند. در آنجا مرگ به پایان می رسد و زندگی آغازی تازه می یابد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:

درباره فیلم

انیمه “پسر و ماهیخوار” یکی از ساخته‌های سال 2023 است که از کشور ژاپن منتشر شده است. این انیمه به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه هایائو میازاکی، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس، نویسنده و مانگاکای ژاپنی و یکی از بنیانگذاران استودیو جیبلی ساخته شده است. میازاکی به عنوان یک داستان‌ نویس با استعداد و سازنده فیلم‌های سینمایی پویانمایی مورد تحسین بین‌المللی قرار دارد.

آخرین اثر این کارگردان، با نام “پسر و ماهیخوار”، در تاریخ 14 جولای 2023 توسط استدیو فیلمسازی Toho به صورت گسترده در آمریکا، ژاپن و سایر کشورها اکران عمومی یافت. این انیمه، همانند سایر ساخته‌های میازاکی، با استقبال گسترده تماشاگران و منتقدین روبرو شد و نقدهای مثبتی را از سوی منتقدین دریافت کرد.

“پسر و ماهیخوار” پس از اکران گسترده در آمریکا، توانست به عنوان یکی از بزرگترین فیلم‌های سینمایی این کشور، مانند “آکوامن”، صدرنشین باکس آفیس شود و برای هفته‌های متوالی در صدرجدول باکس آفیس قرار گیرد. این انیمیشن با سرمایه‌گذاری دو استدیو انیمیشن‌سازی به نام‌های Studio Ghibli و Toho Company توانست در اکران سراسری خود فروش بیش از 150 میلیون دلاری را نیز به دست آورد.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: نامزد 1 اسکار. 26 برنده و 84 نامزدی در مجموع
  • زبان: ژاپنی
  • نویسنده: Hayao Miyazaki

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی