logo دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی
انیمیشن سوپرمن : مرد فردا Superman: Man of Tomorrow

انیمیشن سوپرمن : مرد فردا Superman: Man of Tomorrow (2020)

مدت زمان: 86 دقیقه کشور:

کارآموز Daily Planet، کلارک کنت، زمانی که لوبو و پارازیت به متروپلیس می پردازند، یادگیری در محل کار را به سمت افراط می برد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

درباره فیلم

انیمیشن “سوپرمن: مرد فردا” یک پویانمایی در ژانر اکشن برای کودکان و بزرگسالان است که توسط کریس پالمر کارگردانی شده است. این انیمیشن وقایعی را نشان می‌دهد که کلارک کنت، به نام انترن، که معروف به سوپرمن است، آغاز به کار به عنوان یک خبرنگار در روزنامه دیلی پلانت کرده و به تدریج به سمت ماجراجویی‌های جدید کشیده می‌شود.

در این انیمیشن، سوپرمن متوجه یک تهدید جدید برای زمین می‌شود و باید در برابر یک جسم ناشناخته که به سمت زمین حرکت می‌کند، مقابله کند. این اتفاق باعث می‌شود که او دوباره به نقش خود به عنوان نجات‌دهنده جهان بازگردد. با ورود بیگانگان زیادی به زمین، سوپرمن باید مردم را محافظت کند و جلوی شکست آن‌ها را بگیرد. او همچنین با دوستان خود که ابرقهرمان‌های دیگر هستند، همکاری می‌کند تا با این تهدیدات مواجه شود.

سوپرمن در این راه با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود اما با استفاده از قدرت‌هایش و از سلاح‌های آینده، سعی می‌کند تا به صلح دست یابد و دنیا را از خطرات نجات دهد. او به دنبال راه‌هایی برای شکست دادن بیگانگان است و در مسیرش با غم و اندوه‌های بسیاری روبرو می‌شود. اما با استفاده از اراده و ارتباط با دوستانش، سوپرمن به دنبال رسیدن به موفقیت است و می‌کوشد تا به هدفش برسد.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Tim Sheridan, Jerry Siegel (created by: Superman), Joe Shuster (created by: Superman), Joe Samachson (created by: Martian Manhunter), Joe Certa (created by: Martian Manhunter), Jerry Ordway (created by: Ron Troupe), Tom Grummett (created by: Ron Troupe), Keith Giffen (created by: Lobo), Roger Slifer (created by: Lobo)

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن تاپ تی وی